Onze Familie Reist

Wij zijn een familie van 4: papa, mama en onze 2 zonen Mauro (2011) en Senna (2014).
Deze blog heb ik in het leven geroepen om onze reisverslagen met onze vrienden en familie (en de rest van de wereld) te delen!
Er zal dus niet wekelijks of maandelijks geblogd worden, alleen wanneer wij iets leuks te vertellen hebben.

dinsdag 10 juli 2018

UK, dag 9: Een 4-jarige in huis

Vandaag was een speciale dag! Ons liefste Sennake werd 4 jaar!  Vorig jaar mocht hij zijn verjaardag vieren in Zweden, dit jaar was dat in Engeland.

Net zoals vorig jaar probeerden we er een mooie dag van te maken!
Gisterenavond hingen we al slingers en ballonnen op en haalden we stiekem wat gebakjes in huis voor een zoet ontbijt.

Toen onze Senna om 7u aan mijn bed stond, vroeg ik hem om even in onze kamer te wachten terwijl ik de tafel ging dekken.

Hij mocht meteen zijn cadeautjes open doen en vervolgens kaarsjes blazen.

Voor ons vertrek deden we al een klein feestje thuis en toen kreeg hij al wat cadeautjes. Aanvullend kreeg hij nog een flesje reuk van de Rituals (zodat hij nimeer aan mama en papa’s parfum moet zitten).

En ook het gezelschapsspel van de Nachtwacht. Dat had hij al heel lang geleden gevraagd.

Na ons ontbijt trokken we naar het strand. Onze jongens leefden zich helemaal uit!
Wij waren eerder wat gefrustreerd door al dat zand. Mja, meestal gaat dat samen hé, strand en zand 🤪

Vandaag zagen we de eerste keer 2 slangen in het wild. De eerste zat in het zand op het strand, een zwart addertje zo’n 20cm lang. We waren te laat voor een foto. Ze was te snel weg!
Kort erna op onze terugweg zagen we nog eentje, die was minstens een halve meter lange mooie slang!
Deze keer nam ik wél op tijd een foto!

Cool om te zien! Anderzijds mag je daar toch niet te hard over nadenken dat er gewoon slangen in het wild tussen de huisjes en op het strand zitten!

Tegen de middag gingen we naar één van de restaurantjes van ons vakantiepark. In het midden van dat restaurant staat een oude hippiebus. Ik had voor Senna zijn verjaardag het eettafeltje gereserveerd dat ín die bus stond.
Dat vonden onze jongens weer plezant!

We aten voor de gelegenheid ook een dessertje

en nadien gingen we nog even naar de speelhal waar we weer bijna een uur met gevonden geld speelden.

De rest van de namiddag gingen we naar ons huisje en speelden Senna zijn nieuw nachtwachtspel. Super leuk spel trouwens!!

Als avondeten kozen de jongens pizza. We lieten die leveren aan ons vakantiehuisje.
Voor wie het zich afvraagt... wij eten thuis zoveel rommel niet!!!! Als we terug thuis zijn zal het terug een heel pak gezonder zijn. Maar op vakantie mag wel eens gezondigd worden.

Voor de bedtijd hadden we vandaag geen zin in drama en we besloten om de kinderen op te splitsen. Dat werkt een pak beter.

Wij kijken alvast uit naar morgen, terug wat actie in onze dag!