Onze Familie Reist

Wij zijn een familie van 4: papa, mama en onze 2 zonen Mauro (2011) en Senna (2014).
Deze blog heb ik in het leven geroepen om onze reisverslagen met onze vrienden en familie (en de rest van de wereld) te delen!
Er zal dus niet wekelijks of maandelijks geblogd worden, alleen wanneer wij iets leuks te vertellen hebben.

donderdag 4 juli 2019

Italië 2019 - inpakken

Voor 2019 staan er geen spectaculaire rondritten op de planning.  Deze zomer trekken we naar Italië en genieten we van zon, zwemmen, pizza en ijsjes! ☀️

Dit is onze route:


Zoals gewoonlijk maakte ik voor Mauro en Senna verrassingszakjes. Dit jaar werd dat een ganse rugzak vol met puzzelboeken, hersenkrakers, een nekkussentje, een hoofdtelefoon voor hun ipad en wat kleine prulletjes.
Ik voorzag de achterbank ook met wat spelletjes waaronder: “wat ben ik?”, “autobingo” en nog wat anderen. 
Met hun eigen knuffels erbij, werd de achterbank omgebouwd tot een knus salonnetje. 


De koffer zit ook goe vol!


De jongens zijn al op van zenuwen!!!
Deze nacht om 4.00u staat de wekker. Om 5.00u zouden we graag op pad zijn! Ik ben eens benieuwd of we dat dit jaar gaan halen. 
Spannend!!! 🤩


Geen opmerkingen:

Een reactie posten